fbpx
INDEX MAG
Promiseo 15 rokov
Foto: PROMISEO

Agentúra Promiseo oslavuje 15 rokov marketingových riešení 

Košická firma dosiahla výnimočný míľnik. Promiseo už od roku 2009 zabezpečuje marketingové a komunikačné služby. Okrem spolupráce s významnými medzinárodnými firmami jeho portfólio tvoria aj lokálne značky, ktoré boli súčasťou veľkolepej oslavy 15. narodenín. Každý detail eventu – od priestoru, panelových diskusií, hudobných hostí až po všetkých prítomných hostí a dodávateľov – tvoril to, čím Promiseo dnes je. 

Slávnostný večer sa 19. septembra vo Východoslovenskej galérii niesol v duchu poďakovania všetkým, ktorí počas 15 rokov spolupracovali s agentúrou.  

Oslavou sprevádzala moderátorka Barbora Krajčírová, ktorá ako prvého na pódium priviedla zakladateľa a CEO Promiseo, Petra Šoltésa. Vo svojom príhovore zdôraznil, že výročie nie je len o úspechoch agentúry či ľuďoch, ktorí tvoria Promiseo, ale je najmä o všetkých pozvaných, ktorí sú neoddeliteľnou súčasťou 15-ročnej cesty.  

Foto: PROMISEO

Kreatívny riaditeľ Dušan Tatranský doslova odhodil svoju pripravenú reč a srdečne sa prihovoril nielen ku klientom, ale aj svojmu tímu – s úprimným želaním, aby ich čakalo ešte mnoho rokov úspešnej a príjemnej spolupráce. 

Inšpiratívne diskusie o marketingu  

Program večera bol pestrý a plný zaujímavých momentov. Začal prvou panelovou diskusiou na tému budovania dlhodobej marketingovej stratégie. V nej vystúpili Milan Bez Mapy, najznámejší cestovateľský bloger Slovenska, ktorý zastupoval stranu influencerov. O spolupráci s Letiskom Košice hovoril Juraj Toth, pohľad klienta HC Košice priblížil Stanislav Mucha a svoje cenné skúsenosti prezentoval aj Head of Social Media v Promiseu, Róbert Potoma. Pod moderátorským vedením Lívie Gaľovej z Košice IT Valley sa rozhovor niesol nielen v odbornom, ale aj v zábavnom duchu. Diskusia podčiarkla dôležitú myšlienku – influencer nie je “vec” na jedno použitie. V marketingu je kľúčová konzistentnosť, ktorá prináša tie najlepšie a dlhodobé výsledky.  

Foto: PROMISEO

Druhá panelová diskusia pod vedením Viktórie Margitovej, Senior Consultant v Promiseu, sa niesla v duchu otázky: „Je korporátny marketing nuda?“ V diskusii s Beátou Kullovou z VSE, Pavlom Mirossayom z Deutsche Telekom IT Solutions Slovakia a influencerom Mojmírom Procházkom sa jednoznačne ukázalo, že práve ľudia a ich odvaha robiť veci inak robia marketing – hoci aj ten korporátny – zábavným a zaujímavým. Tomáš Klobušník z kreatívneho oddelenia Promisea zdôraznil, že hoci je dobré byť inovatívny, bezhlavé riskovanie sa v kampaniach nevypláca. Originálne nápady sú kľúčom k úspechu, no musia byť postavené na dôkladnej stratégii a starostlivom plánovaní. 

Foto: PROMISEO

Gastro zážitky a skvelá atmosféra  

Podnetné diskusie a informácie zo sveta marketingu dopĺňali hudobné vystúpenia Liny Mayer, Jaroslava Dvorského či sláčikového kvarteta Fusion Bows. Catering zverila agentúra do rúk svojich klientov a lokálnych dodávateľov. So všetkými partnermi dlhodobo spolupracuje na mnohých ďalších projektoch a zakladá si na budovaní pevných podnikateľských vzťahoch. Hostia si preto mohli vychutnať špeciality od Platz Group a originálne zmrzliny od Moritz Eis. Profesionálne drinky miešal tím z The Grapes a o exkluzívne ochutnávky vín, rumov a whiskey sa postaral Kubbo Select. 

Foto: PROMISEO

Klienti Promisea potešili hostí aj cenami do viacerých súťaží. Šťastní výhercovia si odniesli skvelé ceny, ako voucher na letenky od Letiska Košice, auto na víkend od FranceTech, poukážku od Bakoš Bistro či na školu varenia od Platz Academy. Po odovzdaní všetkých výhier a skončení oficiálnej časti nasledovala after party v The Grapes. 

Foto: PROMISEO

Oslavou, ktorú Promiseo zorganizovalo vo vlastnej réžii od konceptu až po realizáciu, znovu potvrdilo svoju rokmi budovanú reputáciu. Ako najväčšia digitálna a eventová agentúra v Košiciach predviedla svoje schopnosti v tvorbe výnimočných momentov. Tieto okamihy boli nielen prejavom vďaky voči klientom a partnerom, ale zároveň slúžili ako prezentácia ich kvalitnej práce v online aj offline sfére. 

Foto: PROMISEO

Košice IT Valley

Klaster Košice IT Valley zohráva dôležitú úlohu vo vývoji IT odvetvia v košickom regióne. Združenie bolo založené v roku 2007 ako spoločná iniciatíva vzdelávacích inštitúcií, štátnej správy a popredných IT spoločností. V roku 2012 sa združenie pretransformovalo na klaster. V roku 2015 bol klaster certifikovaný na “Cluster Management Excellence Label GOLD” ako prvý v strednej Európe a je jedným z troch certifikovaných klastrov v oblasti informačných a komunikačných technológií. V súčasnosti má 83 členov.

Pridajte komentár