Značka KitKat sa vo svojej novej a najväčšej 360° kampani v roku 2025 zamerala na to, ako ľudia trávia svoj voľný čas a čo pre nich znamená kvalitná pauza. Kampaň bola vytvorená na podporu uvedenia produktovej novinky – KitKat tabuľky. Hlavná časť kampane prebiehala na sociálnych sieťach desiatich známych osobností v Českej republike a na Slovensku. Podporili ju aj známi influenceri na svojich online kanáloch.
Online časť kampane, ktorú vytvorila agentúra Subscribe, zaplavila v niekoľkých vlnách české a slovenské sociálne siete popredných osobností. S čím? Odpojením sa z online sveta!
„V čase, keď sa od nás očakáva, že budeme neustále online a dostupní, prináša KitKat odvážny a oslobodzujúci odkaz: Urobme si skutočnú pauzu. Nie takú, ktorá je prerušovaná notifikáciami, ale takú, ktorá nás spojí s tým, čo je naozaj dôležité – s našimi priateľmi, rodinou, sebou samými. Dali sme si záležať na tom, aby sme si pripomenuli, že odpočinok nie je slabosť, ale sila. Pauza môže byť plná zážitkov, blízkosti a ticha, hovorí Nikola Skýpalová, brand manažérka značky KitKat pre Českú republiku a Slovensko v Nestlé a dodáva: „Kampaň je vizuálne silná, hravá a hlboká zároveň, prirodzene nadväzuje na ikonický slogan „Daj si pauzu, daj si KitKat“ – a dáva mu nový význam v hektickej digitálnej dobe. Vystihuje skutočnosť, že nová KitKat tabuľka je stvorená na to, aby sme sa o ňu podelili s našimi blízkymi, rovnako ako o kvalitnú pauzu.”
Hlavným pilierom kampane na sociálnych sieťach je pauza v odvážnom posolstve. Agentúra Subscribe realizovala svoj kreatívny koncept, na ktorý pozvala 10 českých a slovenských internetových osobností a influencerov. Tieto osobnosti, ktoré si na dni oddychu určili vlastný program, na ktorý zvyčajne nemajú čas, boli Jaromír Jágr, MenT, Kovy, Dominik Vršanský a Anna Šulcová v Českej republike a Kristína Viglaská, Cynthia Tóthová, Klaudia Maniak, Ján Koleník a Ego na Slovensku.

„Milujem sladké. Prvýkrát som sa s KitKat stretol v roku 1990, keď som odišiel z domu priamo do Ameriky. Bol som zvyknutý na české tyčinky a oni nič podobné nemali. Iba KitKat. Niekde som to priznal a fanúšikovia mi poslali tisíce KitKatov, takže mám s touto značkou naozaj dlhoročné skúsenosti,“ povedal s úsmevom hokejista Jaromír Jágr a dodal: „Keď si dáte pauzu, mali by ste robiť veci, ktoré vám prinášajú skutočnú radosť. Počas tej mojej som si veľa oddýchol, mohol som byť na ľade. Strávil som čas so svojou priateľkou. Ale keď už máte chuť na sladké, musíte viac športovať.”
Tomáš Zvelebil, zakladateľ spoločnosti Subscribe hovorí: „S našimi tvorcami sme už pre Nestlé pripravili kampane pre značky ako Kitkat a Granko. Aktuálna ‚tichá‘ kampaň vznikla na základe pôvodného sloganu značky a vo svetle paradoxu, že žijeme v digitálnej dobe – my ako zástupcovia digitálnych tvorcov a osobností, ktorých živia siete, im hovoríme: Urobte si kvalitnú pauzu. Využite čas bez mobilov pozitívne a zmysluplne a sledujte, čo sa stane. Kampaň môže pôsobiť ako inšpirácia pre mladú generáciu, ktorá na sieťach trávi veľa času.”
Prieskumy ukazujú, že 91 % ľudí sa cíti lepšie, ak na dva týždne vypnú internet v telefóne (zdroj). Priemerný človek pritom strávi na svojom smartfóne približne 4 hodiny denne (zdroj). Kampaň je založená na myšlienke, že kvalitná pauza – bez obrazovky, možno s blízkymi – by mohla byť odpoveďou na tento fenomén.
Online kampaň podporili aj tvorcovia a projekty ako napríklad: Jakub Destro, Krimi příběhy, Lucky Boy, OGY, Patrik Valko (Valden), Pokeccc, Stay12, Terka Večerka, Veronica Biasiol, Xnapy, Freeze, Oliver Oswald, Gracioso, Matúš, Bergino a ďalší.
Pridajte komentár