V Košiciach vzniká UX komunita. Spájať má predovšetkým UX-ákov, ale aj ľudí, ktorí sa o problematiku user experience zaujímajú. Pred pár dňami sa v Tabačke Kulturfabrik uskutočnilo v poradí druhé stretnutie s názvom UX Pivo. Na jednom mieste sa zišlo zhruba 70 ľudí, ktorí vo svojej práci kladú dôraz na užívateľské skúsenosti.
Nestačí predávať, dôležitý je vzťah so zákazníkom
UX pivo má okrem príjemného stretnutia aj vzdelávací charakter. Svojim návštevníkom ponúka odborné prezentácie na rôzne témy. Mišo Blažej zo Slovenskej user experience asociácie (SUXA) predstavil jednotný dizajn manuál elektronických služieb Slovenska. Podľa jeho slov mnoho organizácií v poslednom období pochopilo, že už nestačí len predávať svoje služby, ale je dôležité budovať si pozitívny vzťah so zákazníkom.
Pridajte komentár