Košická agentúra Promiseo nedávno oslávila svoje 11. narodeniny. K tomuto symetrickému jubileu nečakane dostala aj darček v podobe umiestnenia sa v rebríčku Deloitte Technology Fast 500™ pre región Európy, Stredného východu a Afriky (EMEA).
Iniciatíva Deloitte každoročne vyberá z troch geografických oblastí (okrem EMEA aj pre Severnú Ameriku a Pacifik) 500 spoločností, ktoré zaznamenali najväčší percentuálny rast výnosov za posledné 4 roky.
Čo toto ocenenie znamená?
Odtiaľ smerovala agentúra už len vyššie – nasledujúci rok mala v rebríčku Deloitte Technology Fast 500™ EMEA svoju premiéru. Po 3 rokoch si svoj úspech zopakovala, a to na 345. mieste s 332%-ným nárastom. Je iba jednou z 5 slovenských firiem, ktoré ocenenie získali viac ako raz, a jednou z dvadsiatich dvoch, ktoré sa od vzniku rebríčka v roku 2011 umiestnili.
Promiseo sa neocitlo v rebríčku Deloitte prvýkrát. Jeho stretnutie s technologickými gigantmi začalo v roku 2015, kedy dostala agentúra ocenenie Technology Fast 50 2015 pre strednú Európu (CE).
Nové audiovizuálne štúdio
„Opätovné umiestnenie v tomto rebríčku je najmä zrkadlom dôvery našich klientov. Dlhoročné spolupráce sa menia na strategické partnerstvá a môžem povedať, že s radosťou sledujeme, ako spoločne rastieme. Veríme, že v kombinácii so stále pribúdajúcimi novými zákazníkmi, ktorí sa menia na našich stálych partnerov, máme šancu sa v rebríčku objaviť opäť. Robíme všetko preto, aby sme sa neustále zlepšovali a posunuli prácu špecialistov na ešte vyššiu a komplexnejšiu úroveň. Dôkazom je napríklad audiovizuálne štúdio, ktoré sme otvorili v septembri a kde sme už realizovali niekoľko produktových natáčaní, livestreamov, podcastov aj virtuálnu konferenciu,” hovorí Tomáš Šmelko, Head of Client’s Service.
Okrem košickej agentúry sú v tabuľke aj ďalšie slovenské spoločnosti – Instarea, Itrinity s.r.o., Super Scale, Zelená pošta aj jeden z klientov agentúry – Titans Freelancers.
Vďaka svojmu širokému pôsobeniu v online a offline marketingu spadá Promiseo do jednej zo 7 kategórií, v ktorých sa ocenenie Deloitte udeľuje, a to konkrétne médiá a zábava. V tvorbe vizuálnej identity, obsahovej a komunikačnej stratégie, nastavovaní PPC kampaní, webovej analytike, správe sociálnych sietí či príprave videí a podcastov je ako doma.
Aj vďaka tomu medzi dlhoročných klientov agentúry patria spoločnosti ako letisko Košice, Deutsche Telekom IT Solutions Slovakia, 4F, HC Košice či innogy. Neváha však pomôcť ani organizáciám a iniciatívam ako Únia nevidiacich a slabozrakých Slovenska či Pomáhame zdravotníkom.
Pridajte komentár