Aj tá najkrutejšia doba praje pripraveným! Dnes, viac ako kedykoľvek predtým, môže úroveň efektivity online marketingu zachrániť či pochovať podnikanie. Pandemický rok zmien pretavil všetky radosti a strasti nášho života z analógu do digitálu a zamiešal kartami aj v oblasti reklamy, ktorá si vyžaduje nové nasadenie inovatívnosti, vynaliezavosti a kreativity. O tom, čo bude v roku 2021 hýbať svetom reklamy, v utorok 26. januára porozprávajú Michal Pastier z agentúry Zaraguza, Peter Šebo z PS:Digital a Matúš Lovás z Visibility. Aké sú aktuálne trendy v online marketingu?
Prinesú trendy v online marketingu čistotu?
„V mojej časti prednášky sa chystám zdôrazniť hlavne minimalizmus a zjednodušovanie v marketingu,” hovorí Co-owner a Group Creative Director agentúry Zaraguza Michal Pastier. „Nečakaným trendom posledných mesiacov je upratovanie marketingovej komunikácie. Burger King predstavil zjednodušenú vizuálnu identitu. Firmy zavádzajú jeden symbol značky namiesto komplikovaných manuálov. Výrobcovia sekajú počet produktov, aby komunikovali len tie podstatné. Aj keď minimalizmus odchádza z našich interiérov, marketéri ho práve objavujú a funguje im,” myslí si Pastier.
Pridajte komentár