fbpx
EASTMAG
gymbeam

GymBeam sa prvýkrát predstaví v televíznom spote

E-shop s progresívnymi potravinami a výživovými doplnkami pre športovcov Gymbeam predstavuje svoju prvú kampaň Dobrá energia pre každý šport. Osloviť chce amatérskych a profesionálnych športovcov, ako aj ľudí, ktorí dbajú o svoje zdravie.

GymBeam si od svojho vzniku v roku 2013 vybudoval dominantné postavenie v online priestore, ktorého súčasťou je sofistikovaný marketing na základe dát, silná komunita fitness nadšencov na sociálnych sieťach a množstvo spoluprác s influencermi.

Cieľom je osloviť nový h zákazníkov

Televíznou reklamou by sme chceli osloviť úplne nových zákazníkov a širšie publikum ako ponúka online. Zároveň by sme chceli ukázať, že nie sme len značka so športovou výživou pre kulturistov, ale sme silným brandom so širokou ponukou nielen pre všetkých aktívnych ľudí, nech už robia akýkoľvek šport, ale aj bežné domácnosti,” vysvetľuje marketingová riaditeľka GymBeam Mária Cicmanová

GymBeam zveril prípravu reklamy agentúre Somebody&Somebody, ktorá sa špecializuje na brandové kampane pre klientov chystajúcich svoju prvú kampaň.

Kampaň pre Slovensko a 14 ďalších trhov

Pri príprave brífu a podkladov pre agentúru sme vychádzali z kvantitatívnych a kvalitatívnych prieskumov, ktoré sme si dali vypracovať na viacerých trhoch. Potvrdilo sa nám, že máme naozaj rôznorodých zákazníkov, ktorí sa venujú asi všetkým druhom športu na každej úrovni, či už amatérsky, pre dobrý pocit, profesionálne s vyšším cieľom, alebo jednoducho dbajú o svoje zdravie. Dôležité pre nás bolo tiež zachovať náš uvoľnený a priateľský štýl komunikácie so zákazníkmi,” dodáva Cicmanová.

V reklamnom spote sa preto okrem kulturistu objaví cyklista, plavkyňa, tenistka, crossfiťák, jogínka aj hokejista. Kampaň bude najprv nasadená na Slovensku a následne uvedená na ďalších zo 14 trhov, kde momentálne GymBeam pôsobí.

Inšpirujte sa k športu v našom rozhovore s Belom Špišákom, ultrabežcom, alebo si prečítajte o bežkovaní – športe, ktorý sa teší čoraz väčšej obľube.

tlačová správa

Pridajte komentár