E-shop s progresívnymi potravinami a výživovými doplnkami pre športovcov Gymbeam predstavuje svoju prvú kampaň Dobrá energia pre každý šport. Osloviť chce amatérskych a profesionálnych športovcov, ako aj ľudí, ktorí dbajú o svoje zdravie.
GymBeam si od svojho vzniku v roku 2013 vybudoval dominantné postavenie v online priestore, ktorého súčasťou je sofistikovaný marketing na základe dát, silná komunita fitness nadšencov na sociálnych sieťach a množstvo spoluprác s influencermi.
Cieľom je osloviť nový h zákazníkov
„Televíznou reklamou by sme chceli osloviť úplne nových zákazníkov a širšie publikum ako ponúka online. Zároveň by sme chceli ukázať, že nie sme len značka so športovou výživou pre kulturistov, ale sme silným brandom so širokou ponukou nielen pre všetkých aktívnych ľudí, nech už robia akýkoľvek šport, ale aj bežné domácnosti,” vysvetľuje marketingová riaditeľka GymBeam Mária Cicmanová














Pridajte komentár