Fenomén aplikácie Clubhouse, o ktorej sme písali aj my, podnietil spoločnosť Facebook k spusteniu vlastnej služby Hotline. Informoval o tom TechCrunch.
V čom sa Hotline líši?
Hotline na rozdiel od Clubhouse, kde komunikujete len v audio formáte, kombinuje zvuk aj s videom. Preto by sa dala označiť aj ako mix Clubhouse a Instagram Live. Aktuálne je aplikácia v beta testovaní a je dostupná len v niektorých krajinách, u nás to, žiaľ, nie je.
V diskusnej miestnosti môžu účastníci klásť otázky v textovej alebo zvukovej podobe, prípadne vyjadriť svoj názor. Rovnako môžu na obsah reagovať využitím emotikonov. Poas diskusie si môžu účastníci aj zapnúť kamery a využiť videoformát.
Ďalší veľký rozdiel medzi aplikáciami je, že Hotline diskusie zaznamenáva a tvorcovi debaty ich po ukončení eventu zašle v mp3 aj mp4 verziách, ktoré sú šíriteľné na iné sociálne siete. Stráca sa tým pocit autentickosti.
Ako prvý mal priestor na aplikácii od Facebooku Nick Hubber, ktorý podniká v oblasti realít. Podľa jeho slov je cieľom Hotline vytvoriť priestor na profesionálne prednášky a šírenie vedomostí.
Či sa aplikácia od Facebooku stretne s rovnakým úspechom, aký zaznamenal Clubhouse, uvidíme až o trochu neskôr.
Pridajte komentár