Rado Hankovský je jedným z 3 zakladateľov inovačného štúdia Kiuub. S Adamom Brockom a Slavom Tuleyom sa poznali zo stredoškolských čias, potom sa každý orientoval v inej oblasti. Po návrate do Trnavy sa rozhodli využiť svoje know-how a založiť na Slovensku inovačné štúdioKiuub.
Čo si má čitateľ predstaviť pod inovačným štúdiom?
Naším cieľom je pomáhať klientom hľadať nové obchodné príležitosti alebo zlepšovať ich produkty a služby. Pracujeme na základe princípov service designu, vďaka ktorému sa snažíme vylepšovať zákaznícku skúsenosť alebo optimalizovať už existujúce riešenia. Orientujeme sa na celý life-cycle produktu, od úplného nápadu až po jeho launch.
Často sa stáva, že klient má nejaké „šuflíkové nápady”, ktoré ešte nerealizoval. Nemal finančné, ľudské či časové kapacity. To je častým problémom firiem všetkých veľkostí, ktoré chcú prichádzať s novými riešeniami. Vtedy im vieme pomôcť my a náš tím ľudí. Z nápadov vytvoríme jednoduchú biznisovú logiku, pripravíme prototyp a otestujeme potenciál produktu na trhu.
















[…] Rozhovor so zakladateľom kiuub: Inovácia ako taká nemá nikdy koniec […]