Kampaň zameranú na vytvorenie silnej a atraktívnej značky zamestnávateľa nastavilo Promiseo podľa výsledkov workshopov s oboma spoločnosťami.
Moderné spoločnosti si v súčasnosti čoraz viac uvedomujú dôležitosť employer brandingu ako súčasť hiringu. Aj preto sa Slovak Telekom a T-Mobile Czech Republic rozhodli zamerať nielen na hľadanie kvalitných zamestnancov, ale aj na šírenie povedomia o tom, že sú spoločnosťou s kolektívom, do ktorého noví zamestnanci rýchlo zapadnú a práca u nich je to, čo hľadajú. Práve s týmito aktivitami a hiringovými kampaňami im pomôže agentúra Promiseo.
Spolupráca s lídrami v oblasti ICT riešení začala workshopmi, ktorých cieľom bolo lepšie oboznámenie sa s oboma spoločnosťami, ich firemnou kultúrou a cieľmi. Počas toho sa agentúra mala možnosť zamerať aj na spôsob ich komunikácie na sociálnych sieťach. Výsledkom týchto stretnutí je dlhodobá stratégia zacielená na budovanie employer brandingu a ich vystupovanie v online svete.
,,Spolupráca s Promiseo pre nás predstavuje ďalší krok v budovaní nášho employer brandu na slovenskom a českom trhu. Našli sme stabilného partnera, ktorý rozumie našim hodnotám a dokáže efektívne reagovať na naše potreby. Vďaka tomu sa nám darí nastaviť HR komunikačnú stratégiu a tvoriť kampane, ktoré sú autentické a prinášajú výsledky. Už teraz sa tešíme na pripravované projekty, ktoré pre nás znamenajú novú éru prístupu k budovaniu značky zamestnávateľa,“ hovorí Lukáš Hanko, Employer Branding Specialist CZ&SK v T-Mobile Czech Republic.
















Pridajte komentár