Každá aplikácia má svoj životný cyklus, počas ktorého je vystavená pôsobeniu množstva rôznych faktorov. V jednotlivých fázach dochádza k vzájomnej interakcii s užívateľom, k zmenám požiadaviek zo strany zákazníka, k vylepšovaniu a aktualizácii aplikácie či k migrácii dát.
Práve zabezpečenie podpory a stability desiatok zákazníckych aplikácií v priebehu celého ich životného cyklu je úlohou 11-členného tímu v Fpt Slovakia, ktorý pôsobí v rámci služby Tools Support.
„Tím vznikol už v roku 2011 a odvtedy sa neustále rozširuje, čo je dôkazom kvality našej práce a spokojnosti zo strany zákazníkov. Zvyšujúci sa počet spravovaných aplikácií nám dáva priestor na variabilitu úloh v rámci tímu, rast a rozširovanie znalostí,“ hovorí Kamil Sagan, Tím Líder zodpovedný za Integration, Collaboration & Quality Solutions.














Pridajte komentár