Tak ako mnoho firiem, aj my sme sa minulý rok dostali do stavu, že sme začali premýšľať nad našou identitou (kto sme, čo robíme, kam smerujeme). Prekročili sme stav 50 zamestnancov, niečo vyše roka sme už sídlili v nových priestoroch a uzavreli sme tak pomyselnú ďalšiu etapu vo vývoji našej firmy. Bolo tak načase pozrieť na to, ako sa chceme ako spoločnosť prezentovať do budúcnosti.
Externe nás vnímali hlavne ako firmu, ktorá tvorí eshopy a digitálne zážitky. Ale vedeli sme, že toho ponúkame oveľa viac. Chceli sme sa výraznejšie odlíšiť, ale zároveň byť aj naďalej ľahko rozpoznateľní. O to viac, keď sa pohybujeme vo vysoko konkurenčnom IT prostredí, kde všetci vyvíjajú software – mobilné a webové aplikácie, eshopy, informačné portály a podobne.
Pridajte komentár