Zuzana o sebe tvrdí, že je obyčajná žena, ktorá robí to, čo ju baví a zmysluplne napĺňa. Od vysokej školy si prešla rôznymi zamestnaniami, až sa dostala na pozíciu asistentky, z ktorej sa vypracovala na obchodno-marketingového manažéra v spoločnosti, ktorá sa zaoberala výrobou, predajom a distribúciou autodoplnkov. Vyčerpávajúca práca prešla do syndrómu vyhorenia a potreby robiť niečo kreatívne. Prečítajte si príbeh, ako vznikla Pasadena – móda vyrobená s láskou.
Od korporátu k Pasadena príbehu
Po šiestich rokoch v práci, ktorá sa zameriavala na zisk, čísla a plnenie cieľov nedávala Zuzke žiaden zmysel či uspokojenie. V lete 2017 vznikla idea pretaviť svoju kreativitu, ktorú v sebe má a pestuje už od detstva do hmatateľného produktu. A tak vznikla značka Pasadena, ktorá vznikla z pocitu a z chuti tvoriť.
[…] vlastné piesne a točiť k nim videoklipy, nahrať album, zahrať si v ďalšom filme, mať módnu značku a presťahovať sa za oceán. „Už roky mám plán ísť za veľkú mláku – mám svoje […]