Zuzana o sebe tvrdí, že je obyčajná žena, ktorá robí to, čo ju baví a zmysluplne napĺňa. Od vysokej školy si prešla rôznymi zamestnaniami, až sa dostala na pozíciu asistentky, z ktorej sa vypracovala na obchodno-marketingového manažéra v spoločnosti, ktorá sa zaoberala výrobou, predajom a distribúciou autodoplnkov. Vyčerpávajúca práca prešla do syndrómu vyhorenia a potreby robiť niečo kreatívne. Prečítajte si príbeh, ako vznikla Pasadena – móda vyrobená s láskou.
Od korporátu k Pasadena príbehu
Po šiestich rokoch v práci, ktorá sa zameriavala na zisk, čísla a plnenie cieľov nedávala Zuzke žiaden zmysel či uspokojenie. V lete 2017 vznikla idea pretaviť svoju kreativitu, ktorú v sebe má a pestuje už od detstva do hmatateľného produktu. A tak vznikla značka Pasadena, ktorá vznikla z pocitu a z chuti tvoriť.
„Oblasť , v ktorej pôsobím mi ako žene nie je až taká blízka. Preto som hľadala niečo, čo bude tešiť predovšetkým ženy a budú sa vďaka Pasadena produktom cítiť o kúsok ženskejšie, nežnejšie. Rozhodla som sa pre výrobu trendy županov a kimon. Až následne sa pridružili produkty, ktoré by mohli zapadať do konceptu značky. Keď sa na svoje pôsobenie v predchádzajúcej práci pozriem retrospektívne, asi by som sa neodvážila založiť vlastnú značku. Značné množstvo skúseností a znalostí o tom, ako budovať fungujúcu firmu som nadobudla práve tam,“ prezrádza Zuzana.
































[…] vlastné piesne a točiť k nim videoklipy, nahrať album, zahrať si v ďalšom filme, mať módnu značku a presťahovať sa za oceán. „Už roky mám plán ísť za veľkú mláku – mám svoje […]