EAST MAG
Zdroj foto: bart.sk

Ak chcete podnikať úspešne, musíte byť tam, kde je váš zákazník. Pravdepodobne online

Digitalizácia a pandémia zmenili spôsob interakcie medzi firmami a klientmi. Známe biznisové pravidlo v znení: „Čím bližšie ste k svojim zákazníkom, tým úspešnejší budete.“ tak nabralo úplne nový význam. Všetci sú na internete a vám teda nezostáva nič iné, než sa pripojiť. 

Podľa štatistík je online vyše 60 percent svetovej populácie. Polovica z nich zároveň uprednostňuje nakupovanie cez eshop pred osobným kontaktom. A netýka sa to len vecí. Dáta hovoria, že v roku 2022 bolo až 57 percent všetkých rezervácií dovoleniek vytvorených práve cez internet. Či už teda predávate tovar alebo službu, oplatí sa vytvoriť pre vašich zákazníkov aj možnosť vyklikať si všetko online. Inak hrozí, že uprednostnia konkurenciu.

Prišiel na to aj náš klient, Moris Slovakia. Ten svojim zákazníkom, okrem autorizovaného predaja automobilov, ponúka aj služby krátkodobého a dlhodobého prenájmu vozidiel. Donedávna sa však dala rezervácia auta vybaviť iba telefonicky alebo osobne na pobočke. 

To so sebou samozrejme prinášalo veľa obmedzení, napríklad možnosť vybavenia prenájmu len počas otváracej doby či náročnejšiu administratívu. Fungovať offline totiž znamená oveľa viac fyzických dokumentov, zmlúv, či ikonických žltých papierikov, na ktorých si zamestnanci posúvali dodatočné informácie o objednávkach.

Už žiadne žlté papieriky! 

Aby sme tieto obmedzenia odstránili, vytvorili sme pre klienta rezervačný systém na prenájom automobilov online. Web umožňuje pracovníkom autopožičovne pridávať k jednotlivým objednávkam poznámky, filtrovať, automaticky vypĺňať údaje o firme zákazníka na základe IČO či generovať dokumenty a posielať ich rovno do učtárne. Nijaká informácia sa tak nestratí a šetrí sa papierom i časom. Viac o tom, ako systém odbremeňuje zamestnancov, sa môžete dočítať aj v našej prípadovej štúdii.

A čo klienti? Tí získali možnosť požičať si auto jednoducho, rýchlo, v ktorúkoľvek hodinu, kdekoľvek sa nachádzajú. Netreba nikam chodiť ani vyvolávať. Vďaka mobile-first dizajnu si môžu vyklikať objednávku zo svojho telefónu trebárs aj počas jazdy autobusom. 

Alebo ešte lepšie! Od 19.04. sa môžu zapojiť do súťaže prebiehajúcej na Facebook stránke a Instagram profile bart.sk a požičanie auta vyhrať. Stačí zodpovedať súťažnú otázku: „Aký faktor pre vás zohráva najdôležitejšiu úlohu pri výbere online autopožičovne?“. Či už je to ponuka áut, počet recenzií alebo cena, každá odpoveď je správna. Treba ju iba napísať do komentára. 

A prečo práve súťaž na sociálnych sieťach? V zmysle biznisového pravidla z úvodu článku sme my, aj Moris Slovakia, presne tam, kde naši zákazníci. A to nielen v podobe ponuky online služieb, ale aj novodobých komunikačných médií. Tie totiž aktuálne prebrali funkciu primárneho informačného kanálu, zberača hodnotení aj prostriedku na dialóg. Ak teda chcete byť svojej cieľovke skutočne blízko, nezabúdajte na sociálne siete. Svoj profil má na nich pravdepodobne aj vaša babka a verte, že vaši zákazníci ich využívajú tiež.

bart.sk

Už viac ako 25 rokov vytvárame digitálne produkty v oblasti zdravia, športu a e-commerce. Vyvíjame moderné riešenia, ktoré zlepšujú kvalitu nášho života. Objavujeme nekonečné možnosti v online priestore, vychádzame z dlhoročných skúseností a spoločne tvoríme produkty, ktoré reagujú na potreby našich klientov, a to s ohľadom na ich rast a prosperitu. Pôsobíme v Košiciach a s viac ako 50 členným tímom ponúkame služby v oblasti dizajnu, e-commerce implementácie, agilného vývoja a kontinuálnej podpory.

Viac info na bart.sk

Pridajte komentár