Napriek tomu, že majú klientov prevažne zo Silicon Valley a veľkú časť spoločnosti v Amerike, ostávajú podnikať v Košiciach. Snažia sa čo najviac vracať regiónu, založili Akadémiu IT produktového managementu. Pavla Madára a Jána Koscelanského sme vyspovedali nielen na tému ich začiatkov, ale i úskalí podnikania či vízií do budúcna.
Ako vôbec vznikla myšlienka založiť spoločnosť Sudolabs? Od začiatku ste boli fokusovaní na oblasť budovania digitálnych produktov alebo sa to vykryštalizovalo postupne?
Pavol Madár (P. M.): Začalo to úplne organicky – vôbec to nebolo plánované. Predtým, ako sme vôbec založili Sudolabs, sme spolu s cofounderom Jozefom Petrom najprv freelancovali. Robili sme na viacerých stratupových projektoch tu v Česku a na Slovensku, programovali sme a veľmi nás to bavilo. Boli sme do toho zažratí a veľa sme pracovali a postupom času sme nazbierali kopec dobrých referencií. Ľudia boli spokojní s tým, čo sme pre nich robili, stále po nás chceli viac a už sme to sami nestíhali zvládať.


















Pridajte komentár