Štátna filharmónia Košice (ŠFK) predstavuje čerstvé dizajnérske prírastky, vrátane loga inštitúcie. V jeho vynovenej verzii môžete vidieť dirigenta a hráčov či vibráciu zvuku s vtáčikom ako nositeľom melódie. Z loga vychádzajú aj svieže vizuály sociálnych sietí, propagačné materiály či tlačoviny vo farebnej kombinácii terakotová – béžová – tmavomodrá. Pod verejný imidž ŠFK sa podpísali dizajnérky Annamária Digoňová a Mária Bujňáková.
S dizajnérskymi inováciami košických filharmonikov sa verejnosť začala stretávať na plagátoch, citylightoch či sociálnych sieťach v rámci kampane Dotknite sa hudby v 56. koncertnej sezóne! K redizajnu vizuálnej identity ŠFK pristúpila, aby pretavila pokrok a ducha inštitúcie aj do vonkajšieho imidžu.
Pridajte komentár