Spoločnosť GlobalLogic Inc, člen skupiny Hitachi a líder vo vývoji digitálnych produktov, dnes informovala, že so svojou ponukou SDLC riešení na báze umelej inteligencie (AI) z radu VelocityAI dosiahla v kľúčových vertikálach trojnásobný nárast zavádzania ostrej prevádzky riešení v kombinácii s pilotnými projektmi. Spoločnosť predikuje päťnásobný medziročný nárast nasadzovania VelocityAI SDLC riešení, pričom výsledky za prvý štvrťrok už prekonali očakávania. SDLC riešenia z radu VelocityAI prinášajú bezkonkurenčnú flexibilitu, bezpečnosť a efektívnosť naprieč celým životným cyklom vývoja softvéru, a to najmä vďaka komplexnému prístupu v priebehu celého delivery procesu, od tradičného vývoja softvéru (produktu) až po čoraz častejší natívny vývoj, nasadenie, testovanie a podporu prevádzky softvéru na báze AI.
Spoločnosť GlobalLogic si uvedomuje, že úspešný prechod na využívanie generatívnej umelej inteligencie (GenAI) na podnikovej úrovni závisí od relevantného kontextu firmy a ovplyvňujú ho rôzne faktory v danom odvetví, citlivosť otázok duševného vlastníctva, kritickosť úloh či rozpočet klienta. Od uvedenia riešení VelocityAI na trh v marci tohto roku priniesli špecializovaní vývojári spoločnosti GlobalLogic desiatkam klientov vo všetkých vertikálach a krajinách, kde pôsobíme, preukázateľný úspech vo forme zvyšovania ich obchodnej hodnoty. Spoločnosť GlobalLogic vníma rýchlo rastúci dopyt po zavádzaní a realizácii týchto projektov napríklad v odvetviach technológií, telekomunikácií, zdravotníctva, médií a v zábavnom priemysle, ale aj vo finančnom, spotrebiteľskom, priemyselnom a v ďalších sektoroch.
Naši klienti v segmente stredných a veľkých podnikov zaznamenali pôsobivé výsledky:
- Spoločnosť GlobalLogic zautomatizovala 70 % testovacích prípadov so 70 % pokrytím pre poskytovateľa softvérových riešení v oblasti vzdelávania, a tým vytvorila hodnotu v rámci celého životného cyklu SDLC riešenia (od jeho vývoja až po podporu). Na urýchlenie jednotlivých fáz vývoja tím GlobalLogic navyše využil Copilot.
- Spoločnosť GlobalLogic spojila svoje sily s popredným poskytovateľom telekomunikačných služieb, ktorému pomohla na trh priniesť bezkonkurenčnú zákaznícku skúsenosť. Umožnil jej to vývoj robustného rámca strojového učenia (ML), ktorý proaktívne vyhľadáva anomálie vo fakturačnom cykle. Systém dokázal znížiť počet volaní na zákaznícku podporu o 30 % a dĺžka hovorov sa zredukovala o 20 %.
- Spoločnosť GlobalLogic optimalizovala životný cyklus vývoja softvéru pre globálneho poskytovateľa inteligentných/ekologických riešení pre budovy. Optimalizácia pozostávala z využitia viacerých GenAI nástrojov z dielne GlobalLogic na automatizáciu generovania a optimalizácie kódu a vytvárania testovacích prípadov pre jednotkové testovanie. Výsledkom bolo zvýšenie produktivity o 15 % , výrazné skrátenie času vývoja riešení a zaistenie plynulej a konzistentnej kvality pokrytia kódu nad 80 %.
„Budúcnosť vývoja softvéru je v inteligentnej integrácii nástrojov GenAI na podnikovej úrovni do celého životného cyklu riešení. Neexistuje však žiadne univerzálne riešenie,“ hovorí Raj Sethi, Senior Vice President of Technology, SDLC spoločnosti GlobalLogic. „Vďaka našej ponuke VelocityAI môžu firmy prijímať tie správne rozhodnutia zohľadňujúce ich jedinečné potreby, či už hľadajú vylepšenia podporované generatívnou umelou inteligenciou alebo úplne natívny prístup na báze GenAI. Náš komplexný, flexibilný a bezpečný rámec konzistentne umožňuje rýchlejšie uvádzanie riešení na trh a zvyšovanie ich kvality, pričom klientom pomáha držať krok s neustále sa meniacim technologickým prostredím.“














Pridajte komentár