Cestujúci v košickej MHD môžu oddnes využívať nové klientske centrum DPMK na prvom poschodí budovy Železničnej stanice v Košiciach. Poskytuje všetky štandardné služby ako je predaj a dobíjanie predplatných cestovných lístkov, predaj papierových cestovných lístkov, vybavovanie BČK, poradenstvo k cestovným poriadkom a riešenie reklamácii a podnetov cestujúcej verejnosti. Tá ho bude k dispozícii každý pracovný deň v týždni od 7.00 hod. do 18.00 hod.
Zmeny vyplynuli podľa košického primátora Jaroslava Polačeka (nezávislý) z toho, že pôvodné priestory predajného miesta DPMK na Rooseveltovej 3 už nespĺňali súčasné normy a navyše išlo o pamiatkovo chránenú budovu. Aj táto investícia do nových priestorov klientskeho centra podľa neho prispeje k zlepšeniu komfortu cestujúcich v košickej MHD.

„Od dnešného dňa si na železničnej stanici budú môcť obyvatelia vybaviť všetky náležitosti súvisiace s cestovaním, s cestovnými lístkami či preukazmi. Chceli sme vyjsť v ústrety čo najväčšiemu počtu cestujúcich. Nové moderné priestory sú bezbariérové a navrhnuté pre komfortnejšie, rýchlejšie a príjemnejšie vybavenie cestujúcej verejnosti. Aj toto je jednou z mnohých investícií do zlepšenia dopravy v Košiciach, ktoré už uskutočňujeme alebo s nimi začneme v blízkej dobe. Sme napríklad veľmi blízko k získaniu stavebných povolení na ďalšie modernizácie električkových tratí na Južnej triede a na Alejovej ulici dokopy za 150 miliónov eur,“ informoval.















Pridajte komentár