Súčasná náročná situácia a s ňou súviasiaci zákaz organizovania hromadných podujatí otriasli základmi tradičného fungovania eventových agentúr. CREATIVE PRO Group sa dokázali v tejto kritickej situácii dynamicky adaptovať a v priebehu niekoľkých týždňov zareagovať s funkčnými a ucelenými riešeniami v oblasti virtuálnych a online eventov. V snahe byť aj naďalej inovatívnym lídrom na trhu, aj keď v novom – inom svete, si eventová agentúra zapísali hneď dve komunikačné prvenstvá.
Virtuálna tlačovka
Tým prvým z oblasti externej komunikácie sa stala „prvá virtuálna tlačovka na Slovensku“. Tím z CREATIVE PRO Group pripravil pre klienta O2 Slovakia kreatívne riešenie a technicky zabezpečil prvú virtuálnu tlačovú konferenciu na Slovensku, ktorá sa odohrala 15. apríla 2020 vo virtuálnom štúdiu vytvorenom špeciálne na mieru pre tento účel.
Kampaň na udržanie kontaktu so zamestnancami
Druhým je unikátne riešenie tentokrát v oblasti internej komunikácie, ktoré priniesla agentúra pre klienta T-Systems Slovakia. Kampaň #TFROMHOME odštartovala na sociálnych sieťach Facebook a Instagram už 20. marca 2020, teda len týždeň po zavedení mimoriadnych opatrení proti šíreniu koronavírusu, ktoré si okrem iného vyžiadali hromadný presun zamestnancov na home office.
Cieľom 10-týždňovej kampane je udržať prirodzený kontakt so zamestnancami T-Systems Slovakia, ostať s nimi aj mimo štandarných pracovných „callov“ a motivovať ich v tejto neľahkej situácií.
Koncept je postavený na originálnej dramaturgii programu, ktorá vychádza z prirodzených potrieb zamestnancov. „Snažili sme sa program vyskladať tak, aby zabavil, zlepšil produktivitu a zároveň udržal fyzické i duševné zdravie zamestnancov. Preto obsahuje na dennej báze aktivity zamerané na vzdelávanie, cvičene či varenie v rámci zdravého životného štýlu, ale aj rôzne výzvy a program pre deti a ďalších členov rodiny,“ uvádza Štefan Hric, Managing Partner CREATIVE PRO Košice.
Kampaň #TFROMHOME odštartovala unikátnym live koncertom vynikajúceho hudobníka a šoumena Mariána Čekovského. V jej pokračovaní vznikla tiež originálna rozprávka napísaná na mieru pre T-Systems Slovakia a nahovorená slovenským hercom Vladimírom Kobielskym.
Okamžité zhodnotenie
Mimoriadne zaujímavá pri online eventoch je možnosť v reálnom čase sledovať zásah.
„Je to vzrušujúca doba nielen pre organizátorov, ale aj pre samotného klienta, ktorý vie ihneď zhodnotiť úspech a vynaložené prostriedky. Na kampaň #TFROMHOME máme vynikajúce ohlasy a každá z aktivít má tisíce sledujúcich a reagujúcich divákov, ktorí zasieľajú pozitívne postrehy či komentáre. Okrem toho z prvotného zámeru motivovať a baviť zamestnancov aj na home office, sa nám podarilo posilniť image značky i mimo komunity zamestnancov. Už dnes vieme, že prinášame riešenia/zážitky nielen pre dnešnú dobu, ale stávame sa prirodzenými trendsettermi v oblasti online a offline live marketingu,“ komentuje Štefan Hric.
[…] konferencia bola ešte donedávna viazaná na živé stretnutie s novinármi. Po skúsenosti s 1. virtuálnou tlačovou konferenciou pre mobilného operátora O2 vieme, že uvedenie noviniek na trh sa dá rovnako efektívne a interaktívne odkomunikovať […]
[…] si aj o prvej virtuálnej tlačovke a kampani pre zamestnancov pod réžiou Creative […]