Online svet prináša nové a nové možnosti pre nakupujúcich aj predávajúcich. Je predpoklad, že platená reklama stratí na sile a predajnú schopnosť má natívnosť – príkladom je aj popularita influencerov. Ďalšou formou menej okatej reklamy je affiliate marketing, o ktorom sme sa porozprávali so zakladateľom slovenskej affiliate siete Dognet. Štefan Polgári patrí medzi priekopníkov affiliate v našej krajine.
Pre koho je určený affiliate marketing?
Affiliate má dve strany, z ktorých vychádza aj to, pre koho je – pre eshopy na zvyšovanie obratov a pre prevádzkovateľov webov, ktorí chcú touto formou zarobiť. Eshopy majú zverejnené kampane, ktoré si môžu publisheri umiestniť na svojom webe so špecifickým odkazom. Po tom, čo do eshopu prinesú zákazníka, ktorý nakúpi, získa publisher z tohto nákupu určitú províziu.
Pridajte komentár