ServiceNow je technologická platforma, ktorá zahŕňa sadu nástrojov pre potreby riadenia a správy celopodnikových procesov. Pomáha spoločnostiam spravovať digitálne pracovné toky pre podnikové operácie.
Vo všeobecnosti dokáže zjednodušiť všetky byrokratické procesy a vo výraznej miere tak uľahčiť biznis. ServiceNow vznikol v roku 2004 ako konkurencia veľkým hráčom typu IBM či Hewlett Packard. Hlavnou výhodou tejto platformy je skutočnosť, že ide o kontentný systém, ktorý sa vo svojej platforme snaží zahrnúť širokú škálu toho, čo môže obchod alebo podnik potrebovať.
„Množstvo podobných produktov ponúka len čiastkové služby, zatiaľ čo ServiceNow je komplexný. Snaží sa poskytovať užívateľovi služby tak, aby na vyriešenie problému nepotreboval milión toolov/nástrojov. A hoci sa stále točí okolo IT service manažmentu, v súčasnosti už zahŕňa aj širokú škálu preddefinovaných aplikácií, akými sú napríklad agile development alebo projektový manažment, či možnosť vytvoriť vlastné moduly a aplikácie, vizualizácie či portály,“ objasňuje Veronika Staruchová, Senior Business Consultant.














Pridajte komentár