Well-being zamestnancov sa stáva kľúčovou prioritou moderných organizácií. Programy, ktoré motivujú k pohybu, a zároveň podporujú udržateľnosť a angažovanosť komunity, sú dôležité pre spokojnosť zamestnancov aj pre silnú firemnú kultúru. Na základe týchto princípov dosiahol GlobalLogic v Európe významný úspech: jeho interný program zameraný na well-being a zapojenie zamestnancov, Moving Challenge, získal Bronzové ocenenie v kategórii Najlepšia iniciatíva pre well-being zamestnancov na Employer Brand Management Awards 2025 v Londýne.
10. ročník ocenení, ktoré organizujú Cravenhill Publishing a Communicate Magazine, sa tento rok vyznačoval mimoriadne silnou konkurenciou. V porovnaní s minulým rokom sa tohto ročníka zúčastnilo o vyše 50 % viac európskych firiem a počet prihlásených stúpol takmer o 25 %.
„Sme nesmierne poctení, že náš program Moving Challenge patrí medzi najlepšie iniciatívy pre well-being zamestnancov v Európe,“ povedala Crina Ilie, Senior Vice President a HR Leader pre región EMEA. „Toto ocenenie podčiarkuje záväzok spoločnosti GlobalLogic k podpore kultúry, ktorá kladie na prvé miesto ľudí – rovnako našich zamestnancov, ako aj klientov – čo vedie k lepšej budúcnosti pre ľudí a svet okolo nás. To, čo robí tento program skutočne výnimočným, je ochota našich kolegov zapojiť sa do Moving Challenge rok čo rok. Ich angažovanosť je hnacou silou tohto programu a som veľmi vďačná za ich podporu. Toto uznanie je oslavou každého kroku, každého kilometra na bicykli a každej pomocnej ruky na tejto ceste.“

















Pridajte komentár