Lucia Hirko je freelance marketérka, ktorá sa zaoberá mnohými marketingovými témami. Jednou z nich je aj marketing ľudských zdrojov, ktorá sa na Slovensku ešte stále vyvíja a pre mnohých je veľkou neznámou. Spolu sme sa porozprávali o súčasnej situácii, ale aj o tom, ako vidí život vo firmách, v ktorých nastavuje firemnú kultúru a pomáha im budovať značku zamestnávateľa v online svete.
Ako vidíš súčasnú situáciu v HR na Slovensku? Ovplyvnila momentálna kríza oblasť ľudských zdrojov?
Príchodom krízy s koronou sa situácia vo firmách otočila o 180 stupňov. Kroky smerom k zamestnancom, ktoré sa možno ešte v januárových biznis plánoch zdali ako samozrejmosť alebo utópia, potrebovali byť okamžite pozastavené alebo naopak, spustené do bežnej prevádzky, ak sa mala zachovať kontinuita biznisu.
Pridajte komentár