Instagram vyskúšal skrývanie srdiečok vo viacerých krajinách ešte na jeseň roka 2019, medzi nimi bolo aj Slovensko. K tomuto kroku sa spoločnosť Facebook, pod ktorú patrí aj Instagram, mala odhodlať aj v dôsledku snahy a prevencie duševného zdravia ľudí pre zamedzenie porovnávania sa s inými v počte srdiečok.
Spýtali sme sa preto prostredníctvom platformy medializuj.sk odborníkov z rôznych sfér, na ich názor na túto tému.
Milan Novotný, marketingový špecialista
Hlavným dôvodom, prečo začal Instagram skrývať počet srdiečok/lajkov, je kvôli jeho efektu na psychické zdravie jednotlivcov. Počet lajkov sa stal dôvodom nízkeho sebavedomia a kyber šikany a teda odstránenie tejto možnosti môže byť rozumný krok. Pre firmy a marketing to nemusí mať negatívny vplyv, pretože už teraz sa využívajú nástroje na analýzu kvality sledovateľov influencerov a vyhodnocujú si efekt príspevku spätne.
Samozrejme, počet lajkov môže mať niekedy význam, nie je ale dobrým na vyhodnocovanie efektivity u influencera. Veď porovnajme si čo znie logickejšie pre váš biznis: Zaplatil som za príspevok na Instagrame a jeho dosah bol 7 000 ľudí, bol zdieľaný 32-krát a získal 152 klikov cez bio influencera.






















Pridajte komentár