fbpx
EASTMAG
home office

Ako spojiť kolegov v čase karantény? Funguje kampaň na sociálnych sieťach

Home office sa v roku 2020 stal zodpovednou možnosťou práce a nie benefitom, ako to bolo pred vypuknutím pandémie. IT-čkári vymenili prostredie firmy za svoje domovy, odkiaľ pracujú už dlhšiu dobu. Práca z domu na dennej báze však naberá iné rozmery, ak musí v jednej domácnosti fungovať celá rodina – pracujúci rodičia a školopovinné deti. Preto vymyslela najväčšia IT firme v regióne kampaň pre všetkých kolegov aj nekolegov.

Jedným zo spôsobov, ako uľahčiť a spríjemniť toto obdobie zamestnancom, sme našli v kampani #TFROMHOME. Rôzne akcie a eventy sú prirodzenou súčasťou benefitov, ktoré naša firma ponúka. V dnešnej situácii sme, žiaľ, museli množstvo z nich presunúť na iné termíny. Rozhodli sme sa však reagovať na zmeny a pre kolegov aj širokú verejnosť sme naše aktivity zdigitalizovali do programu na našich sociálnych sieťach, ktoré spája spoločný názov #TFROMHOME,” približuje kampaň Juraj Probala, vedúci komunikácie a PR T-Systems Slovakia. 

Osobnejšie výzvy

Aktivity prebiehajú na Facebooku a Instagrame spoločnosti každý deň od piatka 20. marca 2020. Niektoré sú primárne určené pre zamestnancov firmy – výzvy a súťaže.

„Snažíme sa nimi spájať kolegov a šíriť našu firemnú kultúru. Prostredníctvom týchto výziev si kolegovia navzájom ukazujú trošku svojho súkromia, je to preto osobnejšie a tých najlepších čaká aj výhra,” opisuje J. Probala.

Rovnako je osobnou aktivitiou live cooking, v ktorej svoje kuchyne a gastro zručnosti odhaľujú ľudia z firmy.

Bol som veľmi milo prekvapený, ako rýchlo naša firma zareagovala na neľahkú situáciu a vymyslela pre nás nové veci, aby bola práca z domu príjemnejšia. Aj takéto maličkosti nás spájajú a uvedomujeme si aj doma, že sme na jednej T-lodi,” zhodnotil Stanislav Dobrotka, ktorému sa podarilo vyhrať hneď prvú výzvu na Facebooku T-Systems Slovakia.

víťazná foto S. Dobrotku

Piatkové koncerty pre všetkých

Každá aktivita, ktorú v rámci #TFROMHOME prinášame, je jedinečná. Napriek tomu sa zakaždým rovnako teším, keď môžem vidieť u ľudí pozitívne ohlasy, zdieľanie a zapájanie sa do jednotlivých výziev. Napríklad v rámci fotosúťaží sa častokrát pristihnem, že si prajem, aby vyhrala konkrétna fotografia a som vždy zvedavá, koľko like-ov od ľudí konkrétny záber získa,” prezradila Katarína Miklošová, komunikačná špecialistka spoločnosti, ktorá sa spolupodieľa na kampani.

M. Ćekovský

Širokú verejnosť vie kampaň zaujať práve jedinečnosť zloženia programu T-Systems Slovakia na sociálnych sieťach. Pre rodičov s deťmi firma ponúka špeciálny zábavno-vzdelávací program. Každý týždeň má priestor na sociálnych sieťach aj zdravý životný štýl. Piatky sú určené pre zábavu a relax – doposiaľ šlo o koncerty Mariána Čekovského a kapiel Smola a hrušky a Komajota.

Udržať work-life balance

Kampaňou chceme kolegom ukázať, že nám na nich záleží a naša firemná kultúra neupadá ani v týchto časoch, keď sme všetci doma. Veríme, že im pripravený program prinesie radosť do domácností a udrží ich work-life balance, ktorý je dôležitý aj počas home office,” hovorí Juraj Probala.

Podľa jeho slov sú radi, že aktivity na sociálnych sieťach sledujú aj ľudia mimo T-Systems Slovakia.

„V košickom regióne pôsobíme už 14 rokov a do jeho rozvoja investujeme veľa síl a energie, preto je pre nás prirodzené sprístupniť naše aktivity aj verejnosti. Rovnako sme veľmi radi, že sa do nášho projektu zapojili umelci z rôznych oblastí, pretože aj to poukazuje na to, že sme v dnešných časoch naozaj všetci spolu. Spoločne dokážeme spríjemniť pobyt doma popri práci našim kolegom aj širokej verejnosti,” uzatvára J. Probala.

Okrem tejto kampane firma svojim zamestnancom v prípade potreby poskytuje možnosť konzultácie so psychológom aj prístup do online vzdelávacích kurzov.

Edita Fabian Hilgartová

komentáre 3