Radosť mali pedagógovia i študenti. Na východnom Slovensku sa od februára do októbra realizoval projekt, ktorého zámerom bolo umožniť učiteľom pochopiť potenciál virtuálnej reality (VR) v inovatívnom vzdelávaní odborných predmetov, nadchnúť ich pre osvojenie si nových digitálnych technológií a umožniť im využiť tieto technológie priamo vo vyučovaní. Zúčastnilo sa ho 57 učiteľov a 168 stredoškolských študentov.
Projekt „Využitie virtuálnej reality pre inovatívne vzdelávanie odborných predmetov“ (VROS) sa realizoval v spolupráci s Občianskym združením Sapiente a s podporou Nadácie VSE.
Podľa získanej spätnej väzby mala pred samotným začatím projektu menej než tretina zúčastnených pedagógov osobnú skúsenosť s VR.

V rámci projektu boli pripravené tri inovatívne učebné materiály pre výučbu 3 tém za pomoci VR (prevodovka; hriadeľ; skrutkové spoje), boli vyškolení učitelia a s použitím zakúpenej technológie VR aj odskúšané vzdelávanie v reálnom prostredí na SPŠ v Snine.





















Pridajte komentár