Naposledy sme si čo-to povedali o tom, ako efektívne komunikovať v prípade, ak máte nadriadených či kolegov z Nemecka. Čo v prípade, ak máte amerických kolegov? Platia pri nich rovnaké pravidlá komunikácie ako pri Nemcoch?
Všimli ste si niekedy, ako ľahko, neviazane a neformálne s vami komunikujú? Zrazu sa cítite, ako keby ste ich poznali celý váš život a už im hovoríte informácie, ktoré si inak pozorne strážite. Áno, presne takí sú Američania. Príjemní, nezávislí, iniciatívni a zároveň profesionálni. Ako s nimi efektívne komunikovať?
[…] vedieť, ako efektívne komunikovať s Nemcami či kolegami zo Spojených štátov amerických? Prečítajte si 10 tipov, ktoré odporúča Eva […]
[…] vedieť, ako efektívne komunikovať s Nemcami, Britmi či kolegami zo Spojených štátov amerických? Prečítajte si 10 tipov, ktoré […]
[…] vedieť, ako efektívne komunikovať s Nemcami, Britmi či kolegami zo Spojených štátov amerických? Prečítajte si 10 tipov, ktoré […]
[…] vedieť, ako efektívne komunikovať s Nemcami, Britmi či kolegami zo Spojených štátov amerických? Prečítajte si 10 tipov, […]